Növeld a bevételed a CreaFlow Consulting szolgáltatásai segítségével

Szeretnél szintet lépni de úgy érzed megakadtál és nem tudom mi legyen a következő lépés?
Fordulj hozzánk bizalommal, és vagy megfelelő tanácsokkal látunk el, vagy leveszünk néhány terhet a válladról és elősegítjük a fejlődést.

"Vezetünk a siker felé, légy készen a változásra"

Hogyan dolgozunk?

Megismerjük egymást

Egy 30 perces konzultáció keretein belül megismerjük egymást.

Erre azért van szükség, hogy lássuk, hogy megvan-e a kölcsönös szimpátia és, hogy biztosak lehessünk benne, hogy valóban a CreaFlow a megfelelő választás webshopod számára.

Ajánlatot adunk

A konzultációt követően elküldünk egy alapos és átlátható árajánlatot és szerződés mintát, hogy láthasd, hogy milyen kereteken belül tudunk együttműködni és, hogy pontosan mit kapsz a pénzedért cserébe.

Információkat gyűjtünk és elemzünk

A szerződéskötést követően kielemezzük az eddig alkalmazott sales funnel-edet, marketing megoldásaidat, valamint korábbi hirdetéseidet, hogy a későbbiekben megfelelő alapokra tudjuk építeni az új marketing stratégiádat.

Elkészítjük személyre szabott stratégiádat

A folyamat egyik legfontosabb része a személyre szabott stratégia elkészítése.

A korábbi adatok alapján meghatározzuk, hogy hol tart jelenleg webshopod és kitűzzük együtt azokat a célokat, amelyeket a jövőben el szeretnél érni.

Ha ez megvan, akkor megkeressük a legjobb eszközöket és megoldásokat a kitűzött célok eléréséhez.

Fejlesztési lehetőségeket gyűjtünk

A folyamat következő pontja minden esetben a fejlesztési lehetőségek felmérése lesz.

Ebben a fázisban összegyűjtjük az összes lehetséges elemet a webshopodban és marketingedben, ahol potenciális lehetőséget látunk a teljesítmény és a hatékonyság növelésére.

Rangsoroljuk a lehetőségeket

Az összegyűjtött fejlesztési lehetőségeket minden esetben teszteléssel validáljuk.

Ehhez először rangsoroljuk a teszteket az alapján, hogy

  1. mekkora hatása lehet a tesztnek a webshopod teljesítményére
  2. mennyire vagyunk biztosak a teszt sikerességében és
  3. mennyi emberi és anyagi erőforrásra van szükség az adott teszt elvégzéséhez.

Ennek a 3 szempontnak a figyelembevételével biztosan azokat a teszteket fogjuk először elvégezni, amivel a lehető legnagyobb eredményt tudjuk elérni webshopod számára.

Folyamatosan tesztelünk

Ha megvannak a legfontosabb fejlesztési lehetőségek, akkor az elkészített marketing stratégiának megfelelően folyamatosan teszteljük ezeket, hogy hónapról-hónapra tudjunk fejleszteni webshopod teljesítményén.

Eredmények

A teszteket minden esetben kielemezzük, levonjuk a következtetéseket és ezek alapján már készítjük is elő a következő teszteket.

Neked mi célod?

Fejleszteni vállalkozásod hatékonyságát és vezetői készségeidet?

Megelőzni a konkurenciát, költséghatékonyabban működni például automatizációval és digitalizációval?

Növelni a bevételt és hatékonyabb marketing stratágiát?

A konzultáció és a fejlődés lehet a megoldás!

Marketing stratégia

Célzott, hatékony és hosszú távú siker. Ügyfelek megszerzése, márkahűség és innováció az út a növekedéshez.