Rólunk

A Te webáruházad sikeréért dolgozunk

Úgy látjuk, hogy rengeteg jó webshop van Magyarországon, azonban kíválóból annál kevesebb. A legtöbb webshop tulajdonosa és managementje nem ért kellőképpen ahhoz, hogy hogyan tudja megtöbbszörözni webshopjuknak eredményességét és annak minőségét egy bizonyos szint után. 

Ezért hoztuk létre a CreaFlow-t, ami kizárólag webshopoknak segít adat-alapú és tesztelés központú marketing- és tartalomkészítési megoldásokkal több eladást és magasabb megtérülési mutatókat elérni.

Mi így kívánunk hozzájárulni az e-kereskedelmi vállalkozások hosszú távú növekedéséhez és fejlődéséhez.

Eddig nem látott növekedés az e-kereskedelemben

Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években elképesztő mértékeket öltött.

A 2019-es 626 milliárd forintos forgalomhoz képest 2021-ben ez a mutató már átlépte az 1,2 milliárdot is, vagyis 2 év alatt közel megduplázódott az online kereskedelemben elköltött pénzösszeg.

A megnövekedett keresletet azonban a kínálat is követte és korábban nem látott mennyiségű új webáruház tűnt fel a piacon. Ezt a mértékű fejlődést és a rengeteg változást, ami ezzel járt, a legtöbb vállalkozás nem tudja teljesen önállóan, külső támogatás nélkül sikerrel leküzdeni.

Célunk, hogy klienseinket úgy támogassuk a sikereikhez vezető úton, hogy közben biztonságot, precízitást, stabilitást, profizmust és szakmai magabiztosságot tapasztaljanak. Ügyfeleink így kerülnek flow-ba velünk, a CreaFlow-val.

Hogyan érjük el klienseink céljait?

Az elvégzett szolgáltatásokat kiváló minőségben adjuk át ügyfeleinknek.
Gyorsan reagálunk, érthetően fogalmazunk és minden folyamatot amennyire csak lehet leegyszerűsítettünk.

Marketing és tartalomgyártás egy helyen

Ügyfeleink céljainak megvalósításához full-service megoldásunkkal járulunk hozzá.

Ez annyit jelent, hogy a marketingtől a tartalomgyártásig, a Facebook hirdetések kezelésétől a különböző videók elkészítéséig szinte minden feladatot elvégzünk.

Ennek köszönhetően nem kell a különböző feladatokkal több különböző vállalkozást megbíznia, így a kapcsolattartás is jelentősen leegyszerűsíthető.

A megfelelő partnerek keresésébe és az egyes területek összehangolásába fektetett időt és energiát így a stratégiai szintű feladataira koncentrálhatja.

Profi e-kereskedelmi tapasztalattal

Több éves webshopkészítési és üzemeltetési tapasztalattal rendelkezünk, továbbá saját webshopokat is működtetünk.

Vittünk már webshopot egy személyben, a piackutatástól kezdve, az ügyfélszolgálaton át a marketingig bezárólag mindent egyedül csináltunk.

Ahogy minden (folyamatosan növekvő) webshop tulajdonosa eljut egyszer odáig, hogy nem tudja már egyedül ellátni a vállalkozással járó összes feladatot, úgy mi is eljutottunk idáig.

A sokéves tapasztalatnak, a 100+ millió elköltött marketingköltségnek és a folyamatos bővülésnek köszönhetően van olyan webshopunk, ami Magyarországon szemmel már jól látható, a piaci részesedését tekintve jelentős e-kereskedelmi vállalkozássá nőtte ki magát.

Ismerd meg csapatunkat

Szegedy Tamás

Ügyvezető, Gazdasági vezető

Flórián Bálint

Marketing manager, Webdesigner

Tóth Krisztián

Social media manager

Gaál Júlia

Fotós, Grafikus

Hrabovszky Ádám

Fejlesztő, Programozó

Keindl Balázs

Szövegíró, SEO szakember

Illyés Rebeka

Support, Ügyfél-kapcsolattartó

Murányi Róbert

Vágó, Rendező, Hangmérnök

Jelencsics Attila

Konzultációs & növekedési szakértő

Legördülő menük és checkboxok

Ajánlatkérés menete

Az itt található űrlap kitöltését követően az időpont foglaló oldalra kerülsz, ahol lefoglalhatod a helyet az ingyenes, 30 perces Zoom megbeszélésre. 

Az űrlap kitöltése után elküldünk egy kérdőívet a megadott e-mail címre, hogy jobban meg tudjuk ismerni a vállalkozásodat még a konzultáció előtt.

A Zoom megbeszélés keretein belül átbeszéljük jelenlegi marketing stratégiátokat, hogy milyen marketing eszközöket alkalmaztok (milyen sikerességgel), illetve arra is kitérünk, hogy miben tudjuk segíteni webshopodat eredményességének növelése érdekében.

Ezt követően küldünk egy alapos és átlátható ajánlatot és szerződés mintát, hogy láthasd, hogy milyen kereteken belül tudunk együttműködni és, hogy pontosan mit kaphatsz a pénzedért cserébe.

A szerződést követően pedig kezdődhet is a közös munka, a ROAS és a profit növelése.