Fedezd fel webáruházad sikerének kulcsát a CreaFlow csapatával!

Hogyan alakíthatod át kihívásaidat lehetőségekké? A CreaFlow csapata segít azonosítani a piaci potenciált és kidolgozni egy testre szabott stratégiát. Vedd kezedbe a jövődet!
Lépj velünk kapcsolatba, hogy egy lépéssel közelebb kerülhess bevételeid növeléséhez és a hosszú távú siker biztosításához. Foglalj konzultációs időpontot még ma!

"A siker nem a véletlen műve, hanem a jól megtervezett lépések sorozata"

Hogyan dolgozunk?

Megismerjük egymást személyesen

Egy 30 perces konzultáció keretein belül megismerjük egymást.

Erre azért van szükség, hogy lássuk, hogy megvan-e a kölcsönös szimpátia és, hogy biztosak lehessünk benne, hogy valóban a CreaFlow a megfelelő választás webshopod számára.

Egyéni igényeknek megfelelő ajánlatot adunk

A konzultációt követően elküldünk egy alapos, átlátható árajánlatot és szerződés mintát, hogy láthasd, hogy milyen kereteken belül tudunk együttműködni és, hogy pontosan mit kapsz a pénzedért cserébe.

Információkat gyűjtünk és elemzünk

A szerződéskötést követően kielemezzük az eddig alkalmazott sales funnel-edet, marketing megoldásaidat, valamint korábbi hirdetéseidet, hogy a későbbiekben megfelelő alapokra tudjuk építeni az új marketing stratégiádat.

Elkészítjük személyre szabott stratégiádat

A folyamat egyik legfontosabb része a személyre szabott stratégia elkészítése.

A korábbi adatok alapján meghatározzuk, hogy hol tart jelenleg webshopod és kitűzzük együtt azokat a célokat, amelyeket a jövőben el szeretnél érni.

Ha ez megvan, akkor megkeressük a legjobb eszközöket és megoldásokat a kitűzött célok eléréséhez.

Fejlesztési lehetőségeket gyűjtünk

A folyamat következő pontja minden esetben a fejlesztési lehetőségek felmérése lesz.

Ebben a fázisban összegyűjtjük az összes lehetséges elemet a webshopodban és marketingedben, ahol potenciális lehetőséget látunk a teljesítmény és a hatékonyság növelésére.

Rangsoroljuk a lehetőségeket

Az összegyűjtött fejlesztési lehetőségeket minden esetben teszteléssel validáljuk.

Ehhez először rangsoroljuk a teszteket az alapján, hogy

  1. mekkora hatása lehet a tesztnek a webshopod teljesítményére
  2. mennyire vagyunk biztosak a teszt sikerességében és
  3. mennyi emberi és anyagi erőforrásra van szükség az adott teszt elvégzéséhez.

Ennek a 3 szempontnak a figyelembevételével biztosan azokat a teszteket fogjuk először elvégezni, amivel a lehető legnagyobb eredményt tudjuk elérni webshopod számára.

Folyamatosan és precízen tesztelünk

Ha megvannak a legfontosabb fejlesztési lehetőségek, akkor az elkészített marketing stratégiának megfelelően folyamatosan teszteljük ezeket, hogy hónapról-hónapra tudjunk fejleszteni webshopod teljesítményén.

Megbízható és gyors eredmények

A teszteket minden esetben kielemezzük, levonjuk a következtetéseket és ezek alapján már készítjük is elő a következő teszteket.

Segítünk megtalálni a megfelelő stratégiát!

A globális gazdasági környezet folyamatosan változik és a vállalkozásodnak gyorsan kell reagálnia az új kihívásokra és lehetőségekre. Most van itt az ideje, hogy felülvizsgáld és megerősítsd stratégiádat. A megszokott megközelítések helyett innovatív, rugalmas és célzott megoldásokra van szükséged, amelyek segítenek kiemelkedni a versenytársak közül.

A CreaFlow szakértői csapata arra összpontosít, hogy segítsen neked olyan stratégiát kialakítani, amely nemcsak alkalmazkodik, hanem előnyre is szert tesz az új kihívásokkal szemben. Számunkra a legfontosabb értékek az empátia, a rugalmasság és a precizitás. Ezen értékek mentén dolgozunk, hogy biztosítsuk a marketingstratégiád hatékonyságát és tartósságát.

Lépj kapcsolatba velünk és tapasztald meg, hogyan alakíthatod át vállalatodat egy kikezdhetetlen stratégiával. Hozd ki a legtöbbet a lehetőségeidből és építsd fel vállalkozásodat egy új irányba!

Élj a lehetőséggel és kerülj velünk Flowba!

Használj ki minden lehetőséget, hogy kiemelkedj a versenytársak közül. Segítünk megformálni és végrehajtani a stratégiát, amely lehetővé teszi számodra, hogy a piac meghatározó szereplőjévé válj.

Egyedi és hosszú távon fenntartható stratégiát dolgozunk ki, amely figyelembe veszi a piac aktuális trendjeit és a vállalkozásod sajátos igényeit. Garantáljuk, hogy minden lépés a hosszú távú növekedést szolgálja.
Fókuszálunk az eredményekre, hogy biztosítsuk a kívánt bevételi célok elérését. Hatékonyan és precízen irányítjuk a kampányokat, hogy maximalizáljuk a megtérülést.
Folyamatosan kapcsolatban maradunk veled, hogy naprakész információkat biztosítsunk, és gyorsan reagáljunk a felmerülő kérdésekre és kihívásokra.
Nem csupán szolgáltatóként, hanem stratégiai partnerként állunk melletted, hogy közösen érjünk el kiemelkedő eredményeket és sikereket.

Az első lépés egy díjmentes 30 perces online konzultáció, ahol átbeszéljük vállalkozásod online jelenlétét és marketingtevékenységeit. Ez egy kötetlen beszélgetés, amely során megismerjük a céljaidat, kihívásaidat és azokat a területeket, ahol fejlődési lehetőségeket látunk. A konzultáció végére egyértelműbb képet kapsz arról, hogy milyen irányba érdemes elindulnod a hatékonyabb online működés érdekében.

Még a konzultáció előtt elküldünk neked egy díjmentes rövid audit ellenőrzőlistát, amely tartalmazza azokat a legfontosabb területeket, amelyeket érdemes átgondolnod. Ez egy előzetes áttekintés a weboldaladról, arculatodról és marketingedről, amely segít abban, hogy a konzultáción már célzottabban tudjunk beszélni a fejlesztési lehetőségekről. Az ellenőrzőlista betekintést nyújt a fejleszthető pontokba, de a részletes elemzéshez és stratégiai útmutatáshoz érdemes elvégeztetni a teljeskörű auditot.

Ha szeretnéd pontosan látni, hol és hogyan érdemes fejleszteni az online jelenléted, a konzultáción kérheted a teljeskörű díjköteles auditot, amelyet néhány napon belül elkészítünk. Részletesen elemezzük az arculatodat, a weboldalad legfontosabb oldalait és a marketingtevékenységeidet, hogy átfogó képet kapj az erősségekről és a fejleszthető pontokról.

  • Arculati audit – logó, színek, vizuális megjelenés, reszponzív design, navigáció, interakciós elemek, felhasználói útvonalak és konzisztencia elemzése
  • Weboldal audit – landing oldal, sales oldal, termék és- kategóriaoldalak, kosár és pénztár folyamatok stb. átvizsgálása + a technikai vizsgálat során a weboldal sebességét, biztonságát, SEO teljesítményét és egyéb kritikus paramétereit nézzük meg
  • Marketing audit – Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing teljesítményének elemzése, marketing folyamatok átvizsgálása + a technikai vizsgálat során KPI-k, releváns kulcsszavak, versenytársak elemzése

Az audit végén egy rövid és hosszú távú prioritási lista segít abban, hogy pontosan tudd, mely fejlesztésekkel érdemes kezdened a hatékonyság növelése érdekében.

Kérj tőlünk ajánlatot és/vagy foglalj időpontot konzultációra!

CreaFlow Garancia

Az ügyfelek körében gyakran tapasztalható a szkepticizmus, amikor marketing ügynökségekkel dolgoznak együtt – különösen akkor, ha korábbi tapasztalataik során nem érték el a kívánt eredményeket. Tudjuk, hogy az ilyen helyzetek milyen csalódást okozhatnak, ezért a CreaFlow csapatunk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek az általunk nyújtott szolgáltatásokkal.

Ezért vezettük be a CreaFlow Elégedettségi Garanciát. Ha az együttműködésünk első 6 hónapja alatt ügyfelünk úgy érzi, hogy a szolgáltatásunk minősége nem felel meg az elvárásainak vagy ha csapatunk súlyos hibát követ el, az egy hónapos felmondási idő alatt a hirdetéskezelési munkák után 0 Forint kezelési díjat számolunk fel. Ezzel a garanciával szeretnénk biztosítani ügyfeleinket arról, hogy számunkra az ő sikerük az elsődleges és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a közös munka eredményes és hosszú távú legyen.

Kérj személyre szabott ajánlatot!

Legördülő menük és checkboxok

Ajánlatkérés menete​

Az itt található űrlap kitöltését követően az időpontfoglaló oldalra kerülsz, ahol lefoglalhatod a helyed az ingyenes, 30 perces Zoom megbeszélésre. 

Az űrlap kitöltése után elküldünk egy kérdőívet és a megbeszélés időpontját a megadott e-mail címre, hogy jobban meg tudjuk ismerni a vállalkozásodat még a konzultáció előtt.

A Zoom megbeszélés keretein belül átbeszéljük jelenlegi marketing stratégiádat, hogy milyen marketing eszközöket alkalmazol (milyen sikerességgel), illetve arra is kitérünk, hogy miben tudjuk segíteni webshopodat eredményességének növelése érdekében.

Ezt követően küldünk egy alapos, átlátható ajánlatot és szerződés mintát, hogy láthasd, hogy milyen kereteken belül tudunk együttműködni és, hogy pontosan mit kaphatsz a pénzedért cserébe.

A szerződést követően pedig kezdődhet is a közös munka, a ROAS és a profit növelése.