Szolgáltatások

Hogyan dolgozunk?

Megismerjük egymást személyesen

Egy 30 perces konzultáció keretein belül megismerjük egymást.

Erre azért van szükség, hogy lássuk, hogy megvan-e a kölcsönös szimpátia és, hogy biztosak lehessünk benne, hogy valóban a CreaFlow a megfelelő választás webshopod számára.

Egyéni igényeknek megfelelő ajánlatot adunk

A konzultációt követően elküldünk egy alapos, átlátható árajánlatot és szerződés mintát, hogy láthasd, hogy milyen kereteken belül tudunk együttműködni és, hogy pontosan mit kapsz a pénzedért cserébe.

Információkat gyűjtünk és elemzünk

A szerződéskötést követően kielemezzük az eddig alkalmazott sales funnel-edet, marketing megoldásaidat, valamint korábbi hirdetéseidet, hogy a későbbiekben megfelelő alapokra tudjuk építeni az új marketing stratégiádat.

Elkészítjük személyre szabott stratégiádat

A folyamat egyik legfontosabb része a személyre szabott stratégia elkészítése.

A korábbi adatok alapján meghatározzuk, hogy hol tart jelenleg webshopod és kitűzzük együtt azokat a célokat, amelyeket a jövőben el szeretnél érni.

Ha ez megvan, akkor megkeressük a legjobb eszközöket és megoldásokat a kitűzött célok eléréséhez.

Fejlesztési lehetőségeket gyűjtünk

A folyamat következő pontja minden esetben a fejlesztési lehetőségek felmérése lesz.

Ebben a fázisban összegyűjtjük az összes lehetséges elemet a webshopodban és marketingedben, ahol potenciális lehetőséget látunk a teljesítmény és a hatékonyság növelésére.

Rangsoroljuk a lehetőségeket

Az összegyűjtött fejlesztési lehetőségeket minden esetben teszteléssel validáljuk.

Ehhez először rangsoroljuk a teszteket az alapján, hogy

  1. mekkora hatása lehet a tesztnek a webshopod teljesítményére
  2. mennyire vagyunk biztosak a teszt sikerességében és
  3. mennyi emberi és anyagi erőforrásra van szükség az adott teszt elvégzéséhez.

Ennek a 3 szempontnak a figyelembevételével biztosan azokat a teszteket fogjuk először elvégezni, amivel a lehető legnagyobb eredményt tudjuk elérni webshopod számára.

Folyamatosan és precízen tesztelünk

Ha megvannak a legfontosabb fejlesztési lehetőségek, akkor az elkészített marketing stratégiának megfelelően folyamatosan teszteljük ezeket, hogy hónapról-hónapra tudjunk fejleszteni webshopod teljesítményén.

Megbízható és gyors eredmények

A teszteket minden esetben kielemezzük, levonjuk a következtetéseket és ezek alapján már készítjük is elő a következő teszteket.

Miért fontos tesztelni?

Úgy látjuk, hogy jelenleg a leggyorsabban és leghatékonyabban növekvő vállalkozások eredményességének kulcsa a folyamatos tesztelés.

Részletek

Rengeteg ügynökség úgy dolgozik, hogy, ha az ügyfél elégedett az elért eredményekkel, akkor hátradőlnek és addig nem is csinálnak semmit, amíg el nem kezd romlani a hirdetések, vagy egyéb marketing eszközök eredményessége.

Ez bár az ügynökség szempontjából egy logikus üzleti döntés (ha kevesebb munkát kell beletenni az ügyfél vállalkozásába, akkor kevesebbet kell fizetni az alkalmazottaknak és így több pénz marad a zsebükben), azonban az ügyfél szempontjából kifejezetten káros a fejlődést tekintve.

Ez a hozzáállás elfogadható lehet olyan vállalkozások számára, amelyek csak egy havi fix bevételt szeretnének elérni és ezzel elégedettek is, azonban a növekedéshez csak egy dolog kell, a tesztelés.

Éppen ezért amennyiben úgy döntesz, hogy a CreaFlow-t választod, a szerződésben minden esetben fixáljuk, hogy havi szinten hány tesztet fogunk elindítani (ezeknek az eredményéről pedig a havi / 2 heti riportban be is számolunk), így garantáljuk, hogy mindent megteszünk a növekedésed érdekében.

Szakterületeink

Szolgáltatásaink

  • B2B marketing
  • Konverziós arány optimalizálás (CRO)
  • Social media management
  • Branding és arculattervezés
  • Kampány management
  • Piackutatás
  • Hirdetéskezelés (PPC)
    • Facebook hirdetéskezelés
    • Instagram hirdetéskezelés
    • TikTok hirdetéskezelés
  • SEO (technikai és on-page SEO)
  • E-mail marketing
  • Közösségépítés
  • Hűség- és jutalomprogramok
  • Előfizetéses rendszer optimalizálás

Szolgáltatásaink

  • Egyedi fejlesztés, programozás 
  • A felhasználói élmény (UX) tervezés
  • WordPress portál és webáruház fejlesztés
  • Shoprenter webáruház fejlesztés
  • Shopify webáruház fejlesztés
  • Pluginek egyedi fejlesztése
  • Webshop és weboldal audit
  • Termékek tömeges feltöltése és szinkronizálása
  • Termékoldalak fejlesztése, design-olása (CRO szemlélettel)
  • Webshop integrációk és funkciók beállítása, fejlesztése
  • E-mail automatikák beállítása
  • Landing oldalak készítése
  • Chatbot építése és értékelések szerzése
  • Webjog beállítások (GDPR)
  • Webshop és weboldal tárhely szolgáltatás
  • Webshop és weboldal karbantartás

Szolgáltatásaink

  • Cikkek írása (on-page SEO szemlélettel)
  • Videók, termék-videók készítése
  • Hanganyagok (pl. podcastek) készítése 
  • Fotók, termékfotók készítése 

Szolgáltatásaink

  • Marketing stratégia
  • Szervezetfejlesztés és vezetőképzés
  • Change management coaching és training
  • Webshopok nemzetközi piacra lépése
  • Automatizáció és digitalizáció
  • Gyakorlati marketing oktatás

TikTok hirdetések kezelése

A TikTok népszerűsége egyre inkább ível felfelé, megelőzve a többi social media platformot. És hiba lenne azt gondolni, hogy ez csak a fiatalok játszótere, ugyanis a magyar felhasználók 90%-a 18 év feletti. Olyan célcsoportokat érhetsz el, akiket eddig nem tudtál megszólítani. Az sem baj, ha nem akarsz a csatorna tartalomgyártásával bajlódni, hiszen hirdetéseket anélkül is futtathatsz rajta. Viszont ha kipróbálnád egyedi tartalmakkal, úgy azok elkészítésében is tudunk segíteni.

E-mail marketing

Ha a stratégiánk a helyén van és már a látogatószerzést is sínre tettük (Facebook és Google hirdetések), akkor következő lépésként az e-mail marketingre érdemes a figyelmünket szentelni.

Ez az egyik legrégebbi marketing eszköz, emiatt sokan azt gondolják, hogy elavult, azonban elengedhetetlen részét képezi a megfelelő (webshop) marketingnek.

Ha egy vásárlónak a rendelés megerősítő e-mailen kívül nem küldünk ki semmit, akkor közel 0 az esélye annak, hogy újra vásárolni fog tőlünk.

Ha viszont törődünk a vásárlóval, érdekes és valóban hasznos tartalmakat, tippeket, praktikákat osztunk meg velük, akkor nagy eséllyel legközelebb is tőlünk fog vásárolni.

Ha pedig jól választod meg a tartalmi és a promóciós levelek arányát, úgy az erősebb brand értéken kívül a bevételedet is jelentősen növelni tudod (egy közepesen jól összerakott e-mail marketinggel a bevételed 20%-át meg tudod termelni úgy, hogy az e-mail marketing szoftveren kívül nem lesz semmilyen extra költséged).

Közösségi média oldalak kezelése

A közösségi média oldalak kezelése egy kifejezetten időigényes feladat, amire a legtöbb vállalkozónak nincsen ideje a napi teendők elvégzése mellett.

Azonban a közönség építésének szempontjából nagyon fontos, hogy folyamatosan releváns tartalmakat posztolj és aktivizáld követőidet.

Akár ezt a feladatot is levehetjük a válladról a fizetett hirdetések menedzselésén túl, hogy olyan dolgokkal tudj foglalkozni, amelyek a vállalkozásod növekedését szolgálják.

Aktív termékkeresés

Az vitathatalan, hogy a termékkör folyamatos növelése kulcsfontosságú a vállalkozás növekedésének szempontjából. Így nem csak az átalogos kosárértéket és az újravásárlások számát növelheted, hanem új termékek bevezetésével a potenciális vásárlói körödet is kibővítheted. Ha jelenleg döcögősen megy a termékkör bővítése, vagy csak szeretnéd, hogy levegyük a válladról a az új termékek keresésének terhét, akkor keress minket bizalommal.

Kínai- és európai gyártók / beszállítók keresése

Az egyik legfontosabb és legidőigényesebb része a külföldi beszerzésnek a gyártók/ beszállítók megkeresése, a velük való kapcsolattartás, ajánlatok bekérése, értékelése és a legmegfelelőbb partner kiválasztása.

Ha már találtál egy potenciális terméket és szeretnéd a beszerzés terhetit átadni valakinek, csak szólj és mi megtaláljuk az igényeidnek legmegfelelőbb gyártókat és beszállítókat, hogy garantáltan az elérhető legjobb áron és minőségben szerezhesd be termékeidet.

Mit mondtak rólunk eddigi ügyfeleink

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Adam Sendler
Designer
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Adam Sendler
Designer
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Adam Sendler
Designer
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Adam Sendler
Designer

CreaFlow Garancia

Az ügyfelek körében gyakran tapasztalható a szkepticizmus, amikor marketing ügynökségekkel dolgoznak együtt – különösen akkor, ha korábbi tapasztalataik során nem érték el a kívánt eredményeket. Tudjuk, hogy az ilyen helyzetek milyen csalódást okozhatnak, ezért a CreaFlow csapatunk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek az általunk nyújtott szolgáltatásokkal.

Ezért vezettük be a CreaFlow Elégedettségi Garanciát. Ha az együttműködésünk első 6 hónapja alatt ügyfelünk úgy érzi, hogy a szolgáltatásunk minősége nem felel meg az elvárásainak vagy ha csapatunk súlyos hibát követ el, az egy hónapos felmondási idő alatt a hirdetéskezelési munkák után 0 Forint kezelési díjat számolunk fel. Ezzel a garanciával szeretnénk biztosítani ügyfeleinket arról, hogy számunkra az ő sikerük az elsődleges és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a közös munka eredményes és hosszú távú legyen.

Kérj személyre szabott ajánlatot!

Legördülő menük és checkboxok

Ajánlatkérés menete

Az itt található űrlap kitöltését követően 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot telefonon, hogy tudjunk egyeztetni egy közös 30 perces zoom megbeszélésre időpontot.

A telefonbeszélgetés után elküldünk egy kérdőívet a megadott e-mail címre, hogy jobban meg tudjuk ismerni a vállalkozásodat még a konzultáció előtt.

A Zoom megbeszélés keretein belül átbeszéljük jelenlegi marketing stratégiádat, hogy milyen marketing eszközöket alkalmazol (milyen sikerességgel), illetve arra is kitérünk, hogy miben tudjuk segíteni webshopodat eredményességének növelése érdekében.

Ezt követően küldünk egy alapos, átlátható ajánlatot és szerződés mintát, hogy láthasd, hogy milyen kereteken belül tudunk együttműködni és, hogy pontosan mit kaphatsz a pénzedért cserébe.

A szerződést követően pedig kezdődhet is a közös munka, a ROAS és a profit növelése.