3 Dolog, amire szükséged van, mielőtt hirdetni kezdenéd a webáruházad

Olvasási idő: 3 perc

Szeretnél velünk növekedni?

Kérj ajánlatot és 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Te is hagyományos vállalkozás tulajdonosa vagy, aki nemrégiben merült el a webáruházak világában?

Zavarba ejt az olyan marketing zsargon, mint az SEO és a SEM, és még jobban össze vagy zavarodva, hogy mit kellene online tenned az iparágadban való versenyképesség megőrzése érdekében?

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor ez a blogbejegyzés neked szól.

Kezdő webáruház tulajdonosaként talán hallottad, hogy az összetett hirdetésekbe, mint a Facebook, Instagram és a Google Ads, kellene beruháznod. Azonban ahhoz, hogy ezeket megfelelően csináld, építened kell az alapokat. A következő 3 dolgot kell rendbehoznod, mielőtt az online hirdetést fontolóra vennéd.

1. Az vállalkozásod weboldala / a webáruházad

A hagyományos fizikai felállásban a weboldalad a kirakatod és a főhadiszállásod. A fizikai boltod az a hely, ahol minden jó dolog és akció történik. Ugyanez lenne az elvárás a weboldaladnál is.

Az online vállalkozások fellendülésével sok olyan webáruházat és weboldalt láttunk, amelyek nincsenek teljes mértékben optimalizálva az online értékesítésre.

Ezek a weboldalak nem rendelkeznek logóval, elérhetőséggel, e-mail címekkel, vagy egyértelmű vásárlói útvonalakkal, amelyek a „kosárba teszem” gombhoz vezetnek. Hiányoznak továbbá más fontos elemek is, amelyek hatással lehetnek a potenciális ügyfeleid márkához való viszonyulására.

Ha összehasonlítod egy fizikai létesítménnyel. Nem hagynád üresen a kirakatodat, és nem hagynád a vásárlókat azon a kérdésen töprengeni, hogy éppen nyitva vagytok-e vagy hogyan lehet kapcsolatba lépni veletek.

Tehát NE tedd ezt meg a weboldaladdal!

TIPP: Mindig győződj meg arról, hogy a weboldalad vagy webáruházad rendelkezzen minden szükséges adattal a vásárlóidnak, ideértve:

  • Egyértelmű árak
  • Teljes termék/szolgáltatás leírások
  • Magas minőségű termékfotók
  • Vélemények és közösségi kapcsolódási pontok
  • Kapcsolat oldal
  • Keresési funkció magas részletekkel rendelkező termék kulcsszavakkal

2. A SEO-d

Mi az a SEO vagy keresőoptimalizálás, és mi a lényege?

Képzeld el a téglából és habarcsból épült boltodat. Az elülső kertben virágok és cserjék vannak, az ablakok pedig matricákkal vannak díszítve, amelyek a legújabb kollekciódat mutatják be. Az emberek, akik elhaladnak előtted, csak a járdáról egy kis részt látnak az üzletedből. Ha felkelted az érdeklődésüket a járdáról, talán belépnek az üzletedbe, hogy jobban megnézzék, mit kínálsz.

Ugyanez a hasonlat vonatkozik a weboldaladra vagy webáruházadra is. Képzeld el a Facebook hirdetéseidet, a Google hirdetéseidet, a közösségi média fiókjaidat, a vendég blogokat, az akciókat, az értékeléseket és véleményeket, mint a virágokat, cserjéket és ablak matricákat a weboldaladon. Az „utcafelületnek” vonzónak kell lennie, hogy vonzza a forgalmat a weboldaladra. Most a landing oldalad, a blog bejegyzéseid, ajánlataid, termékeid és szolgáltatásaid megkapják a megérdemelt figyelmet.

Az SEO akkor teszi láthatóvá a weboldalad a potenciális ügyfelek számára, ha megfelelően van kivitelezve. Így látni fogják a teljes képet a termékeidről és szolgáltatásaidról még akkor is, amikor más termékeket keresnek. A SEO a keresők élén helyez el téged, és több lehetőséget és magasabb esélyt biztosít a weboldalad számára, hogy megtekintsék vagy meglátogassák.

Majdnem 33% -a a forgalomnak abból származik, hogy az emberek az interneten kutatnak termékek után, és te szeretnéd maximalizálni ezt a számot a vállalkozásod számára.

TIPP: Bár a SEO ingyenes, rengeteg próbával és hibával jár a tökéletesítése. Időről időre frissítened kell a weboldaladat, hogy versenyképes maradj az iparágadban.

3. A Közösségi Média Platformjaid

Van egy ok, amiért manapság rendkívül fontosak a közösségi média platformok, nemcsak az egyének, hanem az e-kereskedelmi vállalkozások tulajdonosai számára is.

A közösségi média fiókjaid olyanok, mint a vállalkozásod vagy névjegykártyád. Ha nincs ilyened, a potenciális vásárlóid azt fogják hinni, hogy nem vagy elég komoly vagy szakmai ahhoz, hogy egy bizonyos szintű szolgáltatást nyújts vagy magas minőségű terméket kínálj.

Hányszor kerested már a Facebookon vagy az Instagramon egy adott márka vagy vállalat nevét, és amikor semmi sem jelenik meg, vagy az oldalaik nem frissültek, azt gondolod magadban, hogy miért is árulnak online, ha nem tudnak lépést tartani a közösségi média jelenlétükkel?

A közösségi média a digitális nyomvonalad, amely elvezetheti a termékedet vagy szolgáltatásodat a potenciális vásárlóid ajtajához! Ehhez annyira naprakésznek kell lennie, amennyire csak lehetséges, minden releváns információval, amit a vásárlóid keresnek.

TIP: Mindig győződj meg arról, hogy a közösségi média profiljaid kapcsolódnak a weboldalad landing vagy vásárlási oldalához. Még akkor is, ha még nem futtatsz hirdetéseket, a Facebook pixelnek is telepítve kell lennie a weboldaladon a forgalom megfelelő figyeléséhez és a közösségi médiából származó lead-ek megfelelő újracélzásához.

Sok minden elvonhatja a figyelmedet, amikor elkezded a saját weboldalad vagy webáruházad, beleértve a fizetett hirdetéseket is. Azonban ennek a 3 dolognak kellene a legfontosabbaknak lenniük, mielőtt mélyebbre ásnál más területekbe, hogy minden összefüggően működjön.

Készen állsz, hogy emeld márkádat, és elérd az ideális vásárlóidat? Akkor foglalj időpontot egy ingyenes konzultációra velünk!

Forrás: https://bidpixel.com/3-things-you-need-for-your-e-commerce-business/

Kapcsolódó cikkek

B.P
Minden tudnivaló a Buyer Persona-ról
2022 július 15
Addig nem tudsz valamit piacra dobni, amíg nem tudod, kinek hirdeted.  Lehet...
DALL·E 2023-12-21 15.59.17 - Create a photo-realistic illustration for the article titled 'Discover the Online Shopping Habits of Generation Z to Boost Sales'
Fedezd fel a Z generáció online vásárlási szokásait az értékesítések növelése érdekében
2023 november 16
Mint okos és gyanakvó digitális bennszülöttek, a Z generáció...

Kérj személyre szabott ajánlatot!

Legördülő menük és checkboxok

Ajánlatkérés menete

Az itt található űrlap kitöltését követően 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot telefonon, hogy tudjunk egyeztetni egy közös 30 perces zoom megbeszélésre időpontot.

A telefonbeszélgetés után elküldünk egy kérdőívet a megadott e-mail címre, hogy jobban meg tudjuk ismerni a vállalkozásodat még a konzultáció előtt.

A Zoom megbeszélés keretein belül átbeszéljük jelenlegi marketing stratégiádat, hogy milyen marketing eszközöket alkalmazol (milyen sikerességgel), illetve arra is kitérünk, hogy miben tudjuk segíteni webshopodat eredményességének növelése érdekében.

Ezt követően küldünk egy alapos, átlátható ajánlatot és szerződés mintát, hogy láthasd, hogy milyen kereteken belül tudunk együttműködni és, hogy pontosan mit kaphatsz a pénzedért cserébe.

A szerződést követően pedig kezdődhet is a közös munka, a ROAS és a profit növelése.