Online marketing

Fedezd fel a Z generáció online vásárlási szokásait az értékesítések növelése érdekében

Mint okos és gyanakvó digitális bennszülöttek, a Z generáció könnyen átlátja a legtöbb márka marketingstratégiáját. Nem jutalmazzák meg a rosszul sikerült erőfeszítéseket a keményen megtakarított pénzükkel – és nekik van sok pénzük. A híresen pénzszűkében lévő milleniumi generációval ellentétben a Z generáció hatalmas költőerővel lép be a piacra: körülbelül 360

Tovább olvasom »
Online marketing

Növelje konverziós arányát ezzel a 16 hatékony cselekvésre ösztönző példával

Mi a cselekvésre ösztönzés (CTA)? A Call To Action egy olyan kérés, amely arra ösztönzi a felhasználót vagy olvasót, hogy konkrét cselekvést hajtson végre. A CTA gyakorlatilag a híd, amely összeköti a felhasználó érdeklődését a cselekedetével. Az a tevékenység, amelyre az embereket ösztönözni szeretné, ez bármi lehet a termék vásárlásától

Tovább olvasom »
Online marketing

Minden tudnivaló a Buyer Persona-ról

Addig nem tudsz valamit piacra dobni, amíg nem tudod, kinek hirdeted.  Lehet úgy is értékesíteni, hogy nem ismerjük a célközönségünket, azonban így súlyos pénzeket tudunk elégetni. A márka felépítésének egyik legfontosabb része az ideális vásárló azonosítása. Ez az írásunk megmutatja Neked a célközönség megkülönböztetésének elemeit, valamint azt, hogy hogyan hozhatsz

Tovább olvasom »
Online marketing

A 7 vezető közösségi média webhely és platform 2022-ben

A közösségi média mindenhol megtalálható, de nem minden platform működik minden vállalkozás számára. Tudd meg, hogy a 7 legnépszerűbb social media platform közül melyik válik be a legjobban közönséged számára. 1. Facebook A Facebook-on demográfiai elmozdulás tapasztalható, viszont még mindig nagyon népszerű a felhasználók körében. A Facebook vezető iparágai közé

Tovább olvasom »
Árazás

Így árazd be webshopodban a szállítást (és így minimalizáld a szállításon bukott összeget)

Azt minden vásárló tudja, hogy egy online rendelés esetén fizetnie kell azért, hogy a rendelt termékek megérkezzenek hozzá. Azonban rengeteg múlik azon, hogy jól választod-e meg a szállítási díjakat. A vásárlóknál tesztjeink alapján 990 és 1.290 forint között van a szállítási költség lélektani határa, e fölött már jelentős konverziós aránybeli

Tovább olvasom »